נייד : 054-7299749

משרד : 072-2520100

זקוקים לייעוץ מס מקצועי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





    זמני הגשת דוחות מס בארה"ב

    מועדי הגשת דוחות מס בארה"ב

     עבור יחידים ו-Single member LLC (טופס  1040/1040NR)

    החוק קובע כי ישנם ארבעה פרקי זמן עיקריים של הגשת דוחות מס בארה"ב:

    1. מועד ראשון – הגשת דוח המס בארה"ב עד ה-15 באפריל בשנה העוקבת.
    2. מועד שני (המועד המכריע לרוב הלקוחות)  – הגשת דוח המס עד ה-15 ביוני בשנה העוקבת.

    אזרח אמריקאי או אזרח ישראלי המתגוררים מחוץ לתחומי ארה"ב זכאים לחודשיים ארכה בהגשת דוח המס ותשלום המס (קרי: עד ה-15 ביוני בשנה העוקבת) במידה ועמד בשני קריטריונים:

    1. ב-15 באפריל התגורר מחוץ לתחומי ארה"ב.
    2. העיסוק העיקרי של האזרח הוא מחוץ לתחומי ארה"ב.

    יש לצרף הצהרה עם הגשת דוח מס על מנת להיות זכאים לארכה זו.

    1. מועד שלישי – הגשת דוח המס עד ה-15 באוקטובר בשנה העוקבת על ידי בקשת ארכה של שישה חודשים (קרי: עד ה-15 באוקטובר בשנה העוקבת) באמצעות שימוש בטופס 4868. יש לשלם את המס המשוער בעת הגשת הבקשה.
    2. מועד רביעי – הגשת דוח המס עד ה-15 בדצמבר בשנה העוקבת על ידי בקשת ארכה נוספת של חודשיים בתנאים מסוימים*.

    לתשומת ליבך:

    1. בקשת ארכה אינה פוטרת אותך מתשלום המס בזמן. גם אם ניתנה ארכה להגשת דוח המס, תשלום המס באיחור יגרור קנסות וריביות על מועד התשלום.
    2. בקשת ארכה משמעותית במיוחד במקרים בהם מגיש הדוח הינו עצמאי בישראל, מגיש הדוח מחזיק למעלה מ-50% בחברה ישראלית ובמידה וישנו צפי לחבות מס עם הגשת הדוח.

     עבור שותפויות – multi member LLC (טופס 1065)

    1. במידה וספרי השותפות מנוהלים בתחומי ארה"ב – יש להגיש את הדוח עד ה-15 במרץ בשנה העוקבת.
    2. במידה וספרי השותפות מנוהלים מחוץ לתחומי ארה"ב – יש להגיש את הדוח עד ה-15 ביוני בשנה העוקבת מלווה בהגשת הצהרה לצורך זכאות לארכה.
    3. במידה והוגשה ארכה באמצעות טופס 7004 לפני ה-15 באפריל – יש להגיש את הדוח עד ה-15 בספטמבר בשנה העוקבת.

     עבור חברות (טופס 1120-F)

    1. במידה ויש לחברה משרדים בתחומי ארה"ב – יש להגיש את הדוח עד ה-15 באפריל בשנה העוקבת.
    2. במידה ואין לחברה משרדים בתחומי ארה"ב  – יש להגיש את הדוח עד ה-15 ביוני בשנה העוקבת מלווה בהגשת הצהרה לצורך זכאות לארכה.
    3. במידה והוגשה ארכה באמצעות טופס 7004 לפני ה-15 ביוני – יש להגיש את הדוח עד ה-15 בספטמבר בשנה העוקבת.

    ישנם ארבעה סוגי לקוחות בהן אנו ממליצים על הגשת ארכה:

    1. אזרחים אמריקאים שהינם עצמאים בישראל.
    2. אזרחים אמריקאים בעלי שליטה (למעלה מ-50%) בחברה בישראל.
    3. אזרחים ישראלים המחזיקים בנדל"ן בארה"ב באמצעות Multi member LCC (שותפות).
    4. אזרחים ישראלים או אמריקאים שהיו חייבים במס בהתאם לדוח המס האחרון שהוכן להם בשנת 2021.

    כחלק משירות הניתן עבור קהל לקוחותינו, חברתנו מגישה ארכה להגשת הדוחות ללא עלות נוספת.

    לכל שאלה נוספת ניתן לפנות בשעות פעילות המשרד בין השעות 9:00-18:00 ונשמח לעמוד לשירותך בכל נושא הנכלל בשירותינו.

    אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ מס ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. אין להעתיק או לעשות כל שימוש בתכני האתר לכל מטרה אחרת מלבד שימוש פרטי, לא מסחרי, ללא קבלת אישור מראש ובכתב מבעלי virtue tax.

    דוח מס אמריקאי

    דוח מס אמריקאי יש להכין עבור אזרחי ארצות הברית, למחזיקי אזרחות אמריקאית וכפולה ועוד. המס נקבע על פי גובה ההכנסה והסטאטוס המשפחתי. ניתן למצוא 7 מדרגות מס פרוגרסיביות. נוסף להן מס שולי שאף הוא פרוגרסיבי. חברת virtuetax עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    דוח מס אמריקאי – מדי שנה

    דוח מס אמריקאי אמור להיות מוגש לרשויות עד אפריל בשנה העוקבת לשנה המדווחת. במקרים רבים ניתן להאריכו עד לאוקטובר אותה שנה. את הדו"ח ניתן להכין עצמאית אבל כדאי להפקיד את הכנתו בידי רואה חשבון המכיר את הנושא לעומק. כל אזרח מחויב במילויו. הדבר נכון לגבי שכירים ועצמאים. העצמאים מחויבים בדיווח מהכנסות מצטברות של 400 דולר לשנה. טופס נוסף שחלק מהנישומים צריך למלא הינו FBAR שנועד לדיווח על חשבונות זרים מחוץ לארצות הברית. ככלל, המיסוי בארצות הברית נקבע על פי 7 מדרגות מס המתחילות ב10% ומגיעות עד ל37%. ככל שהשכר גבוה יותר, כן המדרגה עולה. בנוסף, נלקח בחשבון המס הסופי גם הסטאטוס המשפחתי. המס השולי הינו פרוגרסיבי ומהווה מיסוי נוסף על ההכנסה. הוא גבוה יותר על הדולר האחרון מאשר הראשון ויכול להתבטא במקסימום של 2%. צריך לדעת כי ישראלים בעלי אזרחות כפולה יכולים ליהנות מאמנת המס הקיימת בין ארצות הברית וישראל המונעת, למעשה, תשלום כפל מס ומעניקה יתרונות נוספים.

    סיוע מרואה חשבון

    סיוע במילוי הדו"ח באמצעות רואה חשבון המתמצא בחוקים ובתקנות הישראליים והאמריקאיים הינו חיוני. הוא אף יכול לייצג, להשיג השגות על קביעות ולסייע בדרכים נוספות לנצל את הזכויות הקיימות בחישוב המס לטובת לקוחו. הכספים הנחסכים הינם רבים והופכים למשמעותיים יותר בחישוב רב שנתי.

    חברה בניהול מעולה

    חברת virtuetax מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הקשבה לצרכים, מתן פתרונות מעולים, מחירים ותנאים נוחים, ייצוג לטווח ארוך ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, מקבלת עדכונים בתקנות ובחוקים על בסיס קבוע, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

    דוח מס בארה"ב

    דוח מס בארהב יש להכין עבור אזרחים אמריקאים, כאלו המחזיקים באזרחות כפולה ומחזיקי ויזה אמריקאית. הדוח נדרש מדי שנה. יש להגישו עד חודש אפריל בשנה העוקבת אבל ניתן לקבל הארכה עד אוקטובר אותה שנה. יש, כמובן, צורך, לצרף מסמכים נדרשים. חברת virtuetax עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

    דוח מס בארהב – לטובת חישוב המס הנדרש

    דוח מס בארהב מוגש לרשויות האמריקאיות והן קובעות את המיסוי הנדרש מהנישום. יש לציין כי קיימים שני מיסים. העיקרי הוא מס הנקבע על פי 7 מדרגות. הן מתחילות ב10% ומגיעות עד ל37%. ככל שהשכר גבוה יותר, המדרגה גבוהה יותר. כן נלקח בחישוב הסופי של המס הסטאטוס המשפחתי. מס משלים הוא מס שולי פרוגרסיבי. המס גבוה יותר על הדולר האחרון מאשר הראשון. הוא יכול להתבטא במקסימום של 2%. ניתן להכין את הדוח באופן עצמאי אבל מומלץ לתת את המשימה לרואה חשבון המתמצא בנושא. הוא מכיר היטב את כל הסעיפים ויודע להתייחס אליהם בצורה נכונה. את הדוח חייב למלא כל אזרח הנהנה מהכנסות של לפחות 400 דולר לשנה. טופס נוסף שצריכים למלא חלק מהלקוחות הינו FBAR שמטרתו דיווח על חשבונות זרים מחוץ לארצות הברית. לישראלים בעלי אזרחות אמריקאית קיימת הזכות לנצל את אמנת המס הקיימת בין ארצות הברית וישראל. היא נועדה למנוע כפל מס אבל יש בה עבורם יתרונות נוספים.

    מילוי על ידי רואה חשבון

    מילוי הדו"ח באמצעות רואה חשבון המתמצא בחוקים ובתקנות הישראליים והאמריקאיים חשוב מאין כמוהו. הוא אף ייצג בעת מחלוקות מול הרשויות, להשיג השגות על קביעותיהם ולסייע בדרכים נוספות. כך ניתן לנצל את מלוא הזכויות הקיימות בחוקי המס. הכספים הנחסכים היכולים להיחסך הינם רבים ומשמעותיים.

    חברה איכותית

    חברת virtuetax מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים ותנאים נוחים, ייצוג לטווח ארוך ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות, מקבלת עדכונים בתקנות ובחוקים על בסיס קבוע, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

    הגשת דוח מס אמריקאי

    הגשת דוח מס אמריקאי נעשית באמצעות מספר טפסים. קיים טופס ראשי ואחר נוסף המיועד לדיווח משנה. משרד רואה חשבון המכיר את התנהלות רשויות המס בארצות הברית ואת החוקים והתקנות שלהן יכול לסייע רבות. הגשת טופס כזה חייבת להיות מדויקת מבחינה טכנית ומבחינת הנתונים המוגשים. חברת virtuetax עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    הגשת דוח מס אמריקאי – מדי שנה

    הגשת דוח מס אמריקאי נעשית מדי שנה. הטופס המדובר הינו טופס 1040. מדובר על הצהרת חובה לכל אזרח אמריקאי ובעלי רישיון עבודה המחזיקים בגרין קארד. הדיווח הינו על ההכנסות השנתיות. הדו"חות מתאימים לשכירים, לעצמאים ובעלי עסקים. דו"חות השכירים מתבססים בעיקר על הכנסות מעבודה אבל גם מהשכרת נכסים וממקורות אחרים בעוד שהעצמאים מדווחים על הכנסות מהעסקים וממקורות אחרים. המיסוי בארצות הברית הינו פרסונלי כך שאין זה משנה עם ההכנסות היו בארץ המוצא או בחו"ל. מועד ההגשה לתושבי ארה"ב הינו באפריל ולאזרחים הגרים מחוצה לה הינו ביוני. טופס אחר אותו צריך לצרף הינו Fbar המחייב דיווח על כל הפעולות הפיננסיות וחשבונות הבנק הזרים המוחזקים על ידי אזרחי ארה"ב. יש סכומים מינימאליים המוגדרים בחובת הדיווח.

    אמנת מס

    בין ישראל וארצות הברית קיימת אמנת מס המסדירה את המיסוי הנגבה בכל מדינה. המשמעות היא שאזרח ארצות הברית לא ישלם כפל מס. יותר מכך הוא ישלם את המס הנמוך ביותר בהתאם לחוקי המדינה בה הוא עובד. כלומר: אם במדינה אחת המס שנגבה הינו גבוה יותר אזי בנסיבות אלו הוא יהיה זכאי להחזרי מס. בנוסף, יקבל נקודות זיכוי בנסיבות אחרות כמו דמי לימוד של סטודנטים, עבור ילדים ועוד. מדובר על תקנות וחוקים מורכבים ומעורבות של מומחה אך יכולה לעזור.

    חברה עם שירות איכותי

    חברת virtuetax מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל, ייעוץ וייצוג, מחירים נוחים, הגשת דו"ח בזמן המוקצב ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה אחרים.

    הכנת דוחות מס אמריקאיים

    הכנת דוחות מס אמריקאיים נעשית בעיקר עבור נישומים בעלי אזרחות של ארה"ב. בנוסף, גם עבור בעלי רישיון עבודה המחזיקים בגרין קארד. מדובר על טופס דיווח עיקרי אותו יש להגיש ונוסף הנדרש רק בנסיבות שונות. כדאי להיעזר ברואה חשבון כדי למנוע טעויות טכניות ואחרות. חברת virtuetax עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

    הכנת דוחות מס אמריקאיים – הגשה במועד

    הכנת דוחות מס אמריקאיים אמורה להיערך לקראת הגשתם. אזרח ארצות הברית הגר במדינה חייב להגיש עד חודש אפריל שלאחר סיום שנת המס. אזרח הגר מחוץ לגבולותיה – עד ליוני. הדו"ח הוא שנתי. הטופס הראשי הוא 1040. הוא מיועד לשכירים, עצמאים ובעלי עסקים. הוא חייב לכלול הכנסות משכר עבודה ואחרות של השכרת נכסים, רווחים בבורסה וכדומה. עצמאים ובעלי עסקים ידווחו על הכנסותיהם מעסקים וממקורות אחרים. לצד ההכנסות רושמים את ההוצאות המוכרות לטובת חישוב הרווחים הסופיים אשר אמורים לשאת במס. המס בארצות הברית הינו פרסונלי ואין זה משנה איפה התקבלה ההכנסה. טופס אחר אותו מכינים הוא Fbar ובו מדווחים על כל הפעולות הפיננסיות וחשבונות הבנק הזרים המוחזקים על ידי אזרחי ארה"ב. בכל דו"ח קיימים סכומים מינימאליים המוגדרים כחובת הדיווח.

    הכנת תיק לדיווח

    רואה חשבון מכין את הדו"חות בצרוף מסמכים על פי מידע המגיע אליו מהלקוח. קיימת אמנת מס בין ישראל לארה"ב המסדירה ביניהן את המיסוי הנגבה. היא נועדה למניעת כפל מס. משמעותה חשובה אף יותר כי הנישום ישלם את המס הנמוך ביותר בהתאם לחוקי המדינה בה הוא עובד. אם במדינה אחת הוא שלם מס גבוה יותר אזי הוא יהיה זכאי להחזרי מס. כן, יקבל נקודות זיכוי בנסיבות אחרות כמו דמי לימוד של סטודנטים, עבור ילדים ועוד.

    חברה עם ניהול מסודר

    חברת virtuetax מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים, הגשת דו"ח עד לתאריך הקבוע בחוק ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת אחרים.

    שתף

    זקוקים לייעוץ מס מקצועי?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      עוד בנושא

      תרומה לקהילה

      אנחנו, ב-VirtueTax מאמינים כי מעבר להצטיינות במתן שירותים מקצועיים ללקוחותינו, עלינו לסייע ולתמוך באותם אלה בחברה הישראלית שלא שפר גורלם.
      בחזוננו, משלבים את ידיהם יחדיו הגורמים העסקיים והגופים החברתיים , ופועלים מתוך תחושת שליחות משותפת במטרה לקדם את כלל החברה הישראלית על כל רבדיה ומגזריה.
       אי לכך, יש לנו מחוייבות עמוקה הן לנזקקים בחברה הישראלית, והן לגופים התנדבותיים המתמקדים בסיוע להם.
      במסגרת פעילות זו רוכשת החברה מוצרי מזון, אורזת, ומחלקת אותם לנזקקים בשיתוף פעולה עם אירגונים כגון "העמותה לתפנית בחינוך".
      תחום פעילות נוסף מתמקד בהעברת סכומים כתרומה לכלביות כגון "ירושלים אוהבת חיות" , ו- "מטה יהודה אוהבת חיות".
      אנו מאמינים כי מעורבותינו הפעילה במרחב החברתי הכללי ורגישותנו החברתית למצוקות רבים מבניו , מעניקה לא רק שירות חשוב לקהילה, אלא גם תפקוד קבוצתי משופר לצוותים המקצועיים שלנו.
      המשך קריאה

      לשיחת ייעוץ לחץ כאן
      1
      Scan the code
      היי, כיצד נוכל לעזור?
      דילוג לתוכן