נייד : 054-7299749

משרד : 072-2520100

זקוקים לייעוץ מס מקצועי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





    מה זה טופס w-9 ואיך ממלאים אותו?

    טופס 9w הינו טופס הצהרה המיועד לאזרחי ארצות הברית, למחזיקי גרין קארד ולתאגידים אמריקאיים. מטרתו הינה אספקת מידע לרשויות בארצות הברית על פעילותם הפיננסית. כך על חשבונות בנקים, אחזקות בתאגידים, ניהול התאגידים וכדומה. החתימה נעשית בעת פתיחת חשבונות בבנקים ובגופים פיננסיים. חברת virtuetax עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    טופס 9w – על פי חוק facta

    טופס 9w קשור בחוק facta האמריקאי שנחקק ב2010 שהינו חוק חובת מיסוי על חשבונות זרים של אזרחי ארה"ב ובעלי אזרחות נוספת. הוא נועד לחייב תאגידי בנקים ומוסדות פיננסיים הפועלים מחוץ לגבולות ארה"ב לאתר חשבונות של אזרחיה בחו"ל ולדווח עליהם לרשויות שלה. הדיווח מסייע רבות לגביית המיסוי הנדרש מהם, ובמיוחד כאשר הם אינם גרים בה. החוק מאפשר לממשל האמריקאי להטיל קנסות כבדים על מוסדות שאינם משתפים פעולה, ומשום כך, הם נענים לו ופועלים על פיו. ממשלות רבות ובתוכם ממשלת ישראל רואות בשיתוף פעולה עימו יתרון רב. לכן חתמה ישראל עם ארצות הברית על הסכמים הדדיים למסירת מידע פיננסי הדדי על אזרחיהן. מחויבים לחתום על הטפסים אזרחים אמריקאים שמנהלים חשבונות בתאגידים, בבנקים ובגופים פיננסיים אחרים בישראל. בנוסף, אנשים או תאגידים המקבלים כספים או תשלומים עבור שירותים מקצועיים, שיש להם הכנסות מנדל"ן, מהשקעות בבורסה, הטבות מס ועוד.

    רואה חשבון מוסמך בתחום

    רואה חשבון מוסמך המתמצא בחוקים ובתקנות הישראליים והאמריקאיים יכול לנהל תיק לקוח במקצועיות רבה. הוא יכול לייעץ לקראת כניסה לעסקים. בעת מילוי הטפסים ובהזדמנויות אחרות. חשיבות מיוחדת לטיפולו הינה בעת דיווח על הכנסות. הוא יכול להוריד סכומי מס הנדרשים מהנישום וכדומה.

    חברה מנוהלת בצורה נכונה

    חברת virtuetax מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, חשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מעשיים, מחירים ותנאים נוחים, ייצוג ארוך טווח ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות, מהתעדכנות שוטפת בשינויים בתקנות ובחוקים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם ואת יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

    שתף

    זקוקים לייעוץ מס מקצועי?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      עוד בנושא

      תרומה לקהילה

      אנחנו, ב-VirtueTax מאמינים כי מעבר להצטיינות במתן שירותים מקצועיים ללקוחותינו, עלינו לסייע ולתמוך באותם אלה בחברה הישראלית שלא שפר גורלם.
      בחזוננו, משלבים את ידיהם יחדיו הגורמים העסקיים והגופים החברתיים , ופועלים מתוך תחושת שליחות משותפת במטרה לקדם את כלל החברה הישראלית על כל רבדיה ומגזריה.
       אי לכך, יש לנו מחוייבות עמוקה הן לנזקקים בחברה הישראלית, והן לגופים התנדבותיים המתמקדים בסיוע להם.
      במסגרת פעילות זו רוכשת החברה מוצרי מזון, אורזת, ומחלקת אותם לנזקקים בשיתוף פעולה עם אירגונים כגון "העמותה לתפנית בחינוך".
      תחום פעילות נוסף מתמקד בהעברת סכומים כתרומה לכלביות כגון "ירושלים אוהבת חיות" , ו- "מטה יהודה אוהבת חיות".
      אנו מאמינים כי מעורבותינו הפעילה במרחב החברתי הכללי ורגישותנו החברתית למצוקות רבים מבניו , מעניקה לא רק שירות חשוב לקהילה, אלא גם תפקוד קבוצתי משופר לצוותים המקצועיים שלנו.
      המשך קריאה

      לשיחת ייעוץ לחץ כאן
      1
      Scan the code
      היי, כיצד נוכל לעזור?
      דילוג לתוכן